Khazanah ilmu memancing kita


Kepada teman pemancing semua hantaran cerita2 pendek trip memancing anda, info pengunaan alat2 penangkapan ikan seperti bubu,bintur,rambat dan sebagainya adalah dialu2kan bersama gambar sipenangkapnya kepada editor.Sama2 lah kita akan mendapat menafaatnya jua dengan memperkenalkannya kepada generasi baru. Email: bruneifishing@gmail.com


Album Bruneifishing.

Saturday 29 May 2010

HARI KE TUJUH 2 MEI 201- Penyampaian hadiah

Pukul 5.30 pagi Kapal SeaMaiden 1 telah selamat sampai ke Marina Awam Labuan dan semua peserta mengemaskan ikan masing-masing dan memasukkan kedalam coolbox untuk di bawa balik. ikan yang akan dipertandingkan juga dikeluarkan dari peti ais untuk di bawa ke meja pengadil di kompleks Sukan Air Antarabangsa Labuan. Pukul 9 pagi, semua ikan yang dipertandingkan di bawa ke meja pengadil untuk di timbang dan dipamerkan kepada orang ramai yang hadir.
Pada sebelah malam diadakan majlis penutupan pesta air dan penyampaian hadiah untuk IGFA Labuan International Gamefishing Tournament 2010. Pemenang pertandingan secara automatic di jemput untuk mengikuti pertandingan IGFA World GameFishing Championship di Los Cabos, Mexico.

B.Fishing: terima kasih diatas laporannya.

No comments: