Khazanah ilmu memancing kita


Kepada teman pemancing semua hantaran cerita2 pendek trip memancing anda, info pengunaan alat2 penangkapan ikan seperti bubu,bintur,rambat dan sebagainya adalah dialu2kan bersama gambar sipenangkapnya kepada editor.Sama2 lah kita akan mendapat menafaatnya jua dengan memperkenalkannya kepada generasi baru. Email: bruneifishing@gmail.com


Album Bruneifishing.

Monday 21 April 2008

MAJLIS PENANDATANGANAN TASEK CLIMBATHON

Pada 20 April 2008, team BruneiFishing telah dijemput untuk menghadiri majlis penandatanganan untuk dua acara yang julung-julung kali diadakan di Brunei Darussalam. Acara pertama ialah “1st Tasek Climbathon” yang akan diadakan pada 25 Mei 2008 bertempat di Taman Rekreasi Tasek Lama dan diikuti oleh “Dining Under The Stars” yang akan diadakan pada 31 Mei 2008 bertempat di Jerudong Park Musical Fountain Gardens.
Acara dimulakan dengan kehadiran tetamu-tetamu kehormat pada majlis dan diikuti oleh penandatanganan dari wakil-wakil penaja.

Untuk memeriahkan lagi suasana, tetamu dihiburkan dengan persembahan tarian yang bertemakan wayang “Hairspray”.

Majlis dilanjutkan dengan perarakan oleh kelab Harley Davidson Brunei dan kelab pacuan 4 roda Brunei yang bermula dari Hotel Sheraton melalui beberapa jalan Ibu Negara dan berakhir di Taman Rekreasi Tasek Lama.


Keterangan lebih lanjut mengenai dua acara ini boleh lah didapati di laman web berikut:
http://www.brunei-tasek-climbathon.com/
http://www.dining-under-the-stars.com/

No comments: