Khazanah ilmu memancing kita


Kepada teman pemancing semua hantaran cerita2 pendek trip memancing anda, info pengunaan alat2 penangkapan ikan seperti bubu,bintur,rambat dan sebagainya adalah dialu2kan bersama gambar sipenangkapnya kepada editor.Sama2 lah kita akan mendapat menafaatnya jua dengan memperkenalkannya kepada generasi baru. Email: bruneifishing@gmail.com


Album Bruneifishing.

Thursday, 22 November 2007

Name : Min ( Chong )
Catch: Ketambak
Weight: May b 1-2 Kg
Location: Yayasan Portview
Date: Some where in july
Line: 30Lbs
Bait: Live Prawn ($1-15)

6 comments:

Anonymous said...

penipu jua tu ehyy.., sekilo pun inda sampai usulnya/.. dalm 500g ada lah..

Anonymous said...

Ala..........Penipu hantap jua ko........tarang2 tah basar g tangan mu.....ane ukan g mayb...kira2 dlm 350g saja 2....ia tah lain kali bawa timbangan......jangan main agak2 saja...

riz said...

ahaha.. 1 kilo ? mcm kurus saja ikan mu satu ani... nde sampai eh.. 500g or below saja ni usulnya

Bob said...

Adui, kes camani lagi~ Chong2~ huhu. Cakap saja kurang sekilo =p

Fish said...

Oiiii aku ani dari keluarga ikan ni.., ahh mun ganya badan mcm ikan mu yg belingkok usulnya atu kira2 dalam 500g kebawah adaler.

Bob said...

Giler, ikan ani pandai melayari web la.. cun eh~ u dari species ikan mana?? HAHAHA, juz kiddin man =p