Khazanah ilmu memancing kita


Kepada teman pemancing semua hantaran cerita2 pendek trip memancing anda, info pengunaan alat2 penangkapan ikan seperti bubu,bintur,rambat dan sebagainya adalah dialu2kan bersama gambar sipenangkapnya kepada editor.Sama2 lah kita akan mendapat menafaatnya jua dengan memperkenalkannya kepada generasi baru. Email: bruneifishing@gmail.com


Album Bruneifishing.

Saturday 4 August 2007

BruneiFishing Forum

Salam Muhibah,

Kepada teman2 kaki pancing/Kaki ngapon/kaki Joran Brunei Darussalam sekalian terima kasih di atas sokongan anda selama ini. Dengan kehadiran Forum BRUNEIFISHING semoga kita dapat menafaat berguna sambil memajukan lagi industri sukan memancing tanah air kita. Akhir kata Kami dari Bruneifishing team berharap kepada penguna forum agar mengunanya secara bijaksana serta sentiasa mengalu-alukan idea,pengalaman dan kepakaran dari sukan /hobi memancing anda supaya sukan memancing dinegara kita terus maju jaya. Beberapa kategori Forum telah disediakan buat masa ini dan akan di ubah mengikut kehendak penguna penguna nanti. Antara nya ialah ruangan Kopi korner kaki pancing,ruangan jigging cit cat,ruangan pancingan pantai,ruangan jual beli peralatan awda dan banyak lagi nanti akan diusahakan mengikut kehendak penguna. Anda boleh masuk ke ruangan forum dengan menekan banner 'Bruneifishing forum' disebelah atas.

To all BruneiFishing Fan a forum already been set up, please visit/register if you want to join the forum. Click Bruneifishing forum banner to enter.

Brunei Fishing
Management

No comments: