Khazanah ilmu memancing kita


Kepada teman pemancing semua hantaran cerita2 pendek trip memancing anda, info pengunaan alat2 penangkapan ikan seperti bubu,bintur,rambat dan sebagainya adalah dialu2kan bersama gambar sipenangkapnya kepada editor.Sama2 lah kita akan mendapat menafaatnya jua dengan memperkenalkannya kepada generasi baru. Email: bruneifishing@gmail.com


Album Bruneifishing.

Monday 12 November 2012

DOMAIN ERROR !!!


Salam muhibbah,
Terlebih dahulu kami mohon maaf diatas masalah domain dalam beberapa hari kebelakangan ini diatas sebab2 tertentu. Serba sedikit ia telah menjejaskan rakan2 pancing kita yang setia ingin berkongsi cerita tangkapan mau pun hanya sekadar melawat web ini.

Tahniah kepada rakan pancing Brunei serta luar negara yang memberi sokongan kepada blog ini. Kerana anda ia nya masih bertahan sejak kelahirannya pada Februari 2007. Saya ingin melihat dan berharap sukan ini akan dapat bertapak sampai bila2 pun di negara kita demi memupuk Perpaduan sehati Keluarga Pemancing tak kira dari negara mana pun kehadirannya.
Sekali lagi Saya bagi pihak BLOG ini mengucapkan ribuan terimakasih kepada rakan yang masih tidak putus2 menyokong menghantar gambar, memberi informasi serta pembaca yang setia melayari nya.

MAJU SUKAN PANCING NEGARA KITA
Editor B.Fishing

No comments: