Khazanah ilmu memancing kita


Kepada teman pemancing semua hantaran cerita2 pendek trip memancing anda, info pengunaan alat2 penangkapan ikan seperti bubu,bintur,rambat dan sebagainya adalah dialu2kan bersama gambar sipenangkapnya kepada editor.Sama2 lah kita akan mendapat menafaatnya jua dengan memperkenalkannya kepada generasi baru. Email: bruneifishing@gmail.com


Album Bruneifishing.

Sunday 19 July 2009

GENG FERY KUALA TUTONG THE RETURN

Nama: Goh (kiri atas),Bitik (tengah atas),Joe kurus (kanan atas),naz (bawah kiri),adi zul (tengah (bawah),Ating (bawah kanan)
tangkapan: Udang galah,Belida.

Kali ini Geng Fery menumpukan aktiviti memancing di sepanjang sungai Tutong bagi memburu Udang Galah. Di bawah ada sedikit gambar untuk di kongsikan bersama

Kepada semua kaki-kaki pancing, semua udang dan ikan yang di pancing menggunakan umpan udang siar kecil.Pada masa ini di Tutong kebanyakkan para pemancing menggunakan udang siar bersaiz kecil dan hasil tangkapan menggunakan udang siar kecil sangat memuaskan.

****Sesiapa yang ingin membeli umpan udang siar kecil untuk memancing udang galah bolehlah menghubungi di talian ini 8722322, Awg Agoh.

Mata kail yang digunakan NO.1

Harga: $2.00 satu container

No comments: